Dag 16 – Woensdag 27 Augustus – Orlando: Niksen en het Disney gevoel

We werden een voor een wakker na een lange dag gisteren. We maken apart ontbijt klaar en gaan doen waar we zin in hebben. Ik werk een was weg, sorteer de foto’s van de afgelopen 2 dagen en werk het blog bij en lees mijn boek uit. De foto;s van de laatste dagen zijn erg leuk en ze staan nu bij het verslag. De jongens gaan naar de gym en nemen daarna een duik. We genieten nog na van gisteren. De mannen maken bommetjes in het zwembad en zijn lekker druk. Het is een lekkere dag, niet zo warm als verleden week met gelukkig wat bewolking. In de koelkast zit nog genoeg om nog een keer te BBQ én. Om 5 uur zetten we de grill aan en gaan lekker eten onder de afdak. Wijntje erbij, dit is vakantie!

 OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Enkele jaren geleden bezochten we de Disney parken al, dus dit jaar stond het niet op het programma. Om toch een beetje het Disney gevoel te krijgen gaan we na het eten naar Down Town Disney en misschien nog naar de Disney Boardwalk om het vuurwerk van Epcot te zien.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA DSCN1622 DSCN1625 DSCN1627 DSCN1634 DSCN1635 DSCN1638 DSCN1640 DSCN1642 DSCN1643 DSCN1644 DSCN1653

Het was een gezellige avond, alleen naar Downtown Disney geweest. Even een stuk gewandeld. Handen gescrubd. Het is daar 365 dagen kerstmis! In de verte het vuurwerk gezien van Epcot. Op de weg terug in de file gestaan op de 192, ivm wegwerkzaamheden. Dan maar een ijsje halen bij Twistee Treat, onze favoriete ijszaak deze vakantie. Ik had een Twirl small en de mannen een cone large. Nou die van mij leek wel een 1/2 liter ijs, ik kon het bijna niet op. De mannen balen, dus we zullen er nog wel een keer langs gaan, hopelijk lukt het dan om er ook een foto van te maken!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Dag 16 – Woensdag 27 Augustus – Orlando: Niksen en het Disney gevoel

  1. Saskia zegt:

    Ik ben weer bijgelezen en jullie genieten nog volop…….Wat een super dag gisteren in DC, lijkt me mega mooi.
    Have Fun!!

  2. Leen Valk zegt:

    Kort verslag Mir ben ik niet van je gewend hihi!

Plaats een reactie